-
Delivery
Dostawa
1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy, dostępne na stronie Sklepu Internetowego, są to:
Kurier DPD, Kurier inPost pobranie (tylko klienci hurtowi) oraz Paczkomaty Inpost
2. Klient nie ma możliwości odebrania towaru osobiście z wyjątkiem klientów hurtowych.
3. Klient pokrywa koszty dostawy. W przypadku zamówień powyżej 300 zł i wybrania formy płatności innej niż przy odbiorze, koszty dostawy zobowiązuje się pokryć Właściciel Sklepu.
4. Termin dostawy każdorazowo wskazany jest w trakcie składania zamówienia i najczęściej wynosi 2 dni robocze.
5. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
6. Sklep Internetowy odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy.
7. Przesyłki kurierskie podlegają ubezpieczeniu.