• Dostawa

 Dostawa
1.    Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy, dostępne na stronie Sklepu Internetowego, są to:
 Kurier DPD, Kurier inPost pobranie (tylko klienci hurtowi) oraz Paczkomaty Inpost

2.    Klient nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.
3.    Klient pokrywa koszty dostawy. W przypadku zamówień powyżej 300 zł i wybrania formy płatności innej niż przy odbiorze, koszty dostawy zobowiązuje się pokryć Właściciel Sklepu.
4.    Termin dostawy każdorazowo wskazany jest w trakcie składania zamówienia i najczęściej wynosi 2 dni robocze.
5.    Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
6.    Sklep Internetowy odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy.
7.    Przesyłki kurierskie podlegają ubezpieczeniu.